User manuals
Learning paths
Klausti bendruomenės
Teikti pasiūlymus
Contents
x
Kas naujo
Darbo pradžia
Finansai
Darbo užmokestis
Pirkimai
Pardavimai
Atsargos
Produktai
DUK
Powered by
Administravimas
10 Articles
in this category
Share this
Print
Share
Contents
Administravimas
10 Articles
in this category
Share
Softera license upload
Softera license upload for the first time Using BC search find ‘License Sources (SLE)’ page: Paste URL provided by Softera Afterward click „Download licenses“ Then you will see license list and all the information re...
Updated on : 15 Mar 2024
Aplinkos plėtinių (apps) atnaujinimas
Įmonės aplinkoje naudojamus plėtinius (apps) rekomenduojame atnaujinti periodiškai bent kartą per mėnesį. Su kiekviena nauja plėtinio versija jame būna pateikiami nauji funkcionalumai, sutvarkomos ankstesnėse versijose atsiradusios klaidos. Todėl p...
Updated on : 07 Nov 2023
Kas keičiasi migruojant į BC23?
Kas keičiasi naujinant sistemą į Business Central? Kodėl verta migruoti į SAAS? Didesnis saugumas, prisijungimas su M365 paskyromis. Stabilesnė aplinka, duomenų atstatymas bet kurią minutę per paskutines 30 dienų. Pastoviai naujinama...
Updated on : 20 Feb 2024
SAAS administravimas
Apžvalga SaaS (Software as a service) yra technologija, kuri vartotojams suteikia galimybę naudotis debesijos (cloudbased) programomis internetu. Puikus pavyzdys būtų el. paštas (pilnai veikia per interneto naršyklę, nereikalinga jokia papildoma...
Updated on : 17 Apr 2023
JIRA Service Desk vartotojo instrukcija
JIRA SERVICE DESK SISTEMOS TIKSLAS Pagrindinis JIRA Service Desk sistemos tikslas yra palengvinti klientų ir UAB "Softera Baltic" darbuotojų bendravimą, pagreitinti naujų poreikių, uždavinių ar iškilusių problemų sprendimą. Naudojant šią sistemą p...
Updated on : 02 Feb 2024
JIRA Service Desk User Manual
PURPOSE OF JIRA SERVICE DESK The main purpose of JIRA Service Desk is to facilitate communication between the clients and UAB “Softera Baltic” employees. Furthermore, it helps to solve new tasks and problems more efficiently. In the JIRA Service D...
Updated on : 02 Feb 2024
Naujo vartotojo pridėjimas
Naujo vartotojo pajungimo procesas: Klientas sukuria naują vartotoją Microsoft administravimo centre. Klientas pildo JIRA užklausą, kur perduoda poreikį dėl naujų licencijų ir informuoja kokias teises Business central sistemoje turi turė...
Updated on : 13 Dec 2023
Instructions for adding new users
Prerequisites: 1.Global Administrator (role) Steps: Open Browser go to portal.azure.com in search look up for Users : Click on + New User there will be two options: a) Create new user : most commonly used, if you want ...
Updated on : 26 May 2023
Business Central (SAAS) Security
Business Central is a cloud service with a global reach and scale running on one of the world's largest hyper-scale infrastructures, Microsoft Azure. Business Central is part of Microsoft Dynamics 365 (SAAS) family business management solutions. B...
Updated on : 11 Dec 2023
Lithuanian Localization app disable
LBC VAT DISABLE To disable VAT app usage, follow these steps: Open General Ledger Setup , VAT tab take of checkmark from field Use LBC VAT in This Company : If users had assigned Permission Set LBC VAT SUPER , it must be removed f...
Updated on : 12 Nov 2023