Apžvalga
  • 13 Apr 2023
  • PDF

Apžvalga

  • PDF

Article summary

Softera. EDI pardavimų ir pirkimų dalies sprendimai skirti duomenų apsikeitimui su EDI sistemos operatoriais bei yra realizuoti su EDI operatoriais Edisoft ir Telema. Įmonės, prisijungę prie EDI sistemos, gali tarpusavyje keistis užsakymais, sąskaitomis, krovinio važtaraščiais ir kitais sutartais dokumentais. Duomenų apsikeitimai su EDI operatoriais per Microsoft Dynamics 365 Business Central (toliau – BC) sistemos vykdomi, naudojant tinklo tarnybas.
Softera.EDI pardavimų bei pirkimų dalių sprendimai apima:

  • automatizuotą dokumentų gavimą ir dokumentų siuntimą į/iš BC sistemos iš/į EDI sistemą;

  • dokumentų mainus per EDI sistemą rankiniu būdu arba per darbų eilę;

  • iš EDI sistemos gautų klaidų administravimą.

image.png

Softera.EDI pardavimų dalies sprendimas

BC integracijos su EDI sistema pardavimų dalies sprendimas leidžia keistis su pirkėjais šiais dokumentais:

  • pardavimo užsakymais – gavus iš EDI operatoriaus naują užsakymą, sukuriamas naujas pardavimo užsakymas BC sistemoje, užpildant pirkėjo, pristatymo adreso, pageidaujamos pristatymo datos ir kitą informaciją.

  • pardavimo važtaraščiais – užregistravus prekių išsiuntimą pardavimo užsakyme, siunčiamas krovinio važtaraštis į EDI sistemą.

  • pardavimo sąskaitomis faktūromis – užregistravus pardavimo sąskaitą BC, Softera. EDI sprendimas išsiunčia sąskaitą į EDI operatoriaus sistemą, iš kur ji persiunčiama galutiniam pirkėjui.

Softera.EDI pardavimų sprendimas galimas ir 5 dokumentų mainų, pvz., kai pirkėjai yra didieji Lietuvos prekybos centrai, tuomet sprendimas leidžia keistis dar 2 papildomais dokumentais:

  • pardavimo užsakymų patvirtinimais – gavus iš pirkėjo užsakymą ir jį pateikus BC sistemoje, pirkėjui automatiškai išsiunčiamas užsakymo pateikimas.

  • pardavimo važtaraščių gavimo patvirtinimais – apdorojus gautą užsakymą ir užregistravus pardavimo važtaraštį, sistema išsiunčia krovinio važtaraštį pirkėjui ir iš pirkėjo gaunamas važtaraščio gavimo patvirtinimas.

Softera.EDI pirkimų dalies sprendimas

Softera.EDI pirkimų dalies sprendimas skirtas duomenų apsikeitimui su EDI sistemos operatoriais. Sukūrus pirkimo užsakymą BC sistemoje, jis automatizuotai perduodamas į tiekėjo informacinę sistemą. Tiekėjui sukūrus sąskaitą faktūrą, atsiunčiama sąskaitos informacija su tiekėjo išsiųstais kiekiais ir kainomis, duomenys atnaujinami pirkimo užsakyme.