Pristatymo dokumentai
  • 24 Apr 2024
  • PDF

Pristatymo dokumentai

  • PDF

Article summary

Softera.Delivery produkto pagrindinis dokumentas yra vadinamas „Pristatymu“. Šiuos dokumentus galima rasti sąraše „Pristatymų sąrašas“. Čia matomi pagrindinė informacija apie pristatymus.

image.png

Įėjus į dokumento vidų, matosi daugiau informacijos. Laukų reikšmės ir iš kur į juos užpildoma informacija paaiškinta žemiau.

Skiltyse „Bendra“ rodoma bendrinė pristatymo informacija.

image.png

Lauko pavadinimasLauko funkcionalumas
Nr.Automatu priskiriamas pristatymo numeris pagal, naudojamai pristatymo integracijos paslaugai nurodytą numerių seriją lauke „Pristatymo dokumentų numeriai“
BūsenaNurodo pristatymo būseną. Tik sukūrus būsena „Atviras“. Tolimesnė būsenos yra priskiriamos atlikus pristatymo apdorojimo veiksmus ir naudojantis automatinę būsenų atnaujinimo funkciją. Ji turi būti pridėti darbų eilėje ir vykdoma reguliariai. Funkcijos informacija: „Atnaujinti pristatymo statusą“ (71410575)
Vežėjo kodasNurodo pasirinktą vežėją. Lauko reikšmė dokumente negali būti pakeista. Informacija užpildoma iš šaltinio dokumento. O į šį – iš pirkėjo kortelėje esančio analogiško lauko
Vežėjo paslaugos kodasNurodo pasirinktą vežėjo paslaugą. Informacija užpildoma iš šaltinio dokumento lauko. O į šį – iš pirkėjo kortelėje esančio analogiško lauko
Pristatymo integracijos kodasNurodo naudojamą pristatymo integracijos paslaugą. Lauko reikšmė dokumente negali būti pakeista. Informacija užpildoma iš vežėjų sąrašo lauko „Integracijos paslaugos kodas (Delivery)“
Bendras siuntinių skaičiusNurodo pristatyme pridėtų siuntų kiekį
Bendras svoris bruto, kgNurodo šaltinio eilučių bendrą bruto svorį. Informacija užpildoma pagal šaltinio dokumento eilutėse esančių „Vieneto bendrasis svoris“ ir „Kiekis“ reikšmes
Valiutos kodasNurodo naudojamos valiutos kodą. Jei paliktas tuščias – naudojama vietinė valiuta. Lauko reikšmė dokumente negali būti pakeista. Informacija užpildoma iš šaltinio dokumento
Pakuotės identifikacijos nr.Nurodo siuntinio sekimui, vežėjo sistemoje, skirtus numerius. Jie gaunami patvirtinus siuntimą. Jei yra daugiau negu vienas siuntinys, numeriai rašomi per kablelį
Paėmimo būdo kodasNurodo pasirinktą paėmimo būdą. Informacija užpildoma iš „Pristatymų šablonų“ pagal siuntimo vietos kodą ir naudojamą integracijos paslaugą
Pristatymo būdo kodasNurodo pasirinktą atidavimo būdą. Informacija užpildoma iš „Pristatymų šablonų“ pagal nurodytą vežėjo paslaugos kodą ir naudojamą integracijos paslaugą.
Išorinis nr.Nurodo pristatymo numerį vežėjo sistemoje.

Skiltyse „Šaltinių eilutės“ rodoma informacija apie prekes iš šaltinio dokumentų t.y. informacija apie siunčiamas prekes. Visi laukai, apart „Išorinis prekės nr.“ ir „Eilutės suma“ negali būti keičiami.

image.png

Lauko pavadinimasLauko funkcionalumas
Išorinis prekės nr.Nurodo kaip prekė bus identifikuojama vežėjo sistemoje. Kokia informacija čia pildoma priklauso nuo pasirinkimo „Išorinio prekės numerio tipas“. O prekės informacijos siuntimas, yra valdomas požymiu „Siųsti produktus“
Eilutės sumaNurodo šaltinio eilutės sumą. Šios sumos siuntimas į vežėjo sistemą priklauso nuo požymio „Siųsti kainas“ reikšmės

Skiltyse „Siuntinių eilutės“ rodoma priskirtų siuntinių informacija. Norint pateikti pristatymą, turi būti priskirta bent vienas siuntinys.

image.png

Lauko pavadinimasLauko funkcionalumas
Siuntinio kodasNurodo pasirinkto siuntinio kodą
AprašasUžsipildo pagal pasirinktą siuntinį, bet gali būti keičiamas vartotojo
Ilgis, Plotis, Aukštis, TūrisInformacija užsipildo pagal pasirinktą siuntinį ir vartotojo negali būti keičiama
Yra etiketėNurodo ar siuntinys turi etiketę. Požymis naudojamas kai siuntiniams naudojamos vidinės BC etiketės ir yra susijęs su požmyiu „Naudoti BC etiketes (Delivery)“.
Svoris, kgUžsipildo pagal pasirinktą siuntinį. Jeigu požymis „Privalomas eilučių svoris“ yra pasirinktas, sistema reikalaus, jog siuntiniui būtų iš anksto užpildyta ši informacija ir jos nebus galima keisti. Jeigu požymis nepasirinktas – vartotojas galės įrašytis svorį ranka.

Skiltyse „Paslaugos“ rodoma priskirtų paslaugų informacija.

image.png

Lauko pavadinimasLauko funkcionalumas
Paslaugos kodasNurodo pasirinktą paslaugą
SumaNurodo pasirinktos paslaugos sumą
Valiutos kodasNurodo paslaugos kainos valiutos kodą. Jei paliktas tuščias – naudojama vietinė valiuta

Skiltyse „Pirkėjas“ rodoma pirkėjo informacija.

image.png

Lauko pavadinimasLauko funkcionalumas
Pavadinimas, Pavadinimas 2, Adresas, Adresas 2, Miestas, Pašto kodas, Šalies/regiono kodas, ApskritisNurodo gavėjo informaciją. Ši užpildoma pagal šaltinio dokumentą nurodytą gavėjo informaciją
Tel. nr., El. paštas, KontaktasNurodo pirkėjo kontaktus. Ši informacija užpildoma iš šaltinio dokumento pirkėjo kontaktų
PraneštiNurodo ar pirkėją reikia informuoti apie pristatymą. Šio požymio numatytoji reikšmė priklauso nuo „Pranešti visiems pirkėjams“ reikšmės. Pranešimo pirkėjui išvaizdą galima koreguoti keičiant priskirtą maketą (naudojama ataskaita 71410577)
El. laiškas išsiųstasNurodo ar pirkėjui išsiųstas informacinis laiškas apie pristatymą
Nuoroda į dokumentąLaukas skirtas papildomai informacijai pažymėti

Skiltyse „Siuntėjas“ rodoma siuntėjo informacija. Visa informacija į šią skiltį yra užpildoma iš šaltinio dokumente nurodytos vietos kortelės skilties „Adresas ir kontaktinis asmuo“.

image.png

Skiltyje „Priedai“ rodomuose dokumentuose yra saugomos iš vežėjo sistemos gautos etiketės ir vidinės sugeneruotos etiketės. Jas, iš šio sąrašo, galima peržiūrėti, atsispausdinti.

image.png

Pristatymų kūrimas ir peržiūra

Pristatymo dokumentus galima kurti iš kelių dokumentų: pardavimo užsakymo, sandėlio važtaraščio ir atsargų paėmimo. Kūrimo funkcija visuose trijuose šaltinio dokumentuose yra toje pačioje vietoje Veiksmai-->Sukurti pristatymą.

image.png

Iniciavus pristatymo kūrimą, sistema patikrina ar dokumente užpildyti reikalingi duomenys ir pagal pasirinktus nustatymus sukuria pristatymo dokumentą ar dokumentus, arba parodo klaidą.
Pristatymų kūrimo metu, šaltinių eilutės gali būti sugrupuotos ir sukurti keli pristatymo dokumentai. Šis grupavimas vyksta pagal vežėjo, pirkėjo ir siuntėjo informaciją. Papildomai, naudojant nustatymus, galima parinkti jog kontaktinė informacija nebūtų naudojama grupavime.
Sukurtus pristatymo dokumentus galima peržiūrėti iš šaltinių dokumentų per Susiję--> Pristatymas-->Rodyti pristatymo dokumentus.

image.png

Darbas su pristatymo dokumentais

Sukūrus pristatymo dokumentą, jį reikia perduoti į vežėjo sistemą. Tam gali būti naudojamos kelios funkcijos. Visos jos, kartu su kitomis, pateiktos žemiau. Jų eilės tvarka yra pateikta pagal pristatymo dokumento apdorojimo procesą.

  • Pateikimas. Sukūrus pristatymą ir jame užpildžius, papildžius, pakeitus reikiamą informaciją, jį reikia pateikti. Tai daroma per Pateikti-->Pateikti. Esant poreikiui, užsakymą galima atidaryti per Pateikti-->Atidaryti, atlikti reikiamus pakeitimus ir vėl pateikti. Dokumentą galima atidaryti tik kol su juo neatlikti tolimesni apdorojimo veiksmai.

image.png

  • Siuntimo sukūrimas. Pateiktus pristatymą, reikia sukurti jo atitikmenį vežėjų svetainėje. Tai daroma per Siuntimas-->Sukurti siuntimą. Kūrimui įvykus sėkmingai, pristatymo būsena pasikeis į „Siuntimas sukurtas“ ir bus užpildytas „Išorinis nr.“ laukas.

image.png

  • Siuntimo patvirtinimas. Po siuntimo sukūrimo, jį reikia patvirtinti vežėjo svetainėje. Tai daroma per Siuntimas-->Patvirtinti siuntimą. Sėkmingai įvykdžius patvirtinimą, pristatymo būsena pasikeis į „Patvirtinta“ ir bus užpildytas „Pakuotės identifik. Nr.“ laukas.

image.png

  • Etikečių gavimas. Po siuntimo patvirtinimo, reikia gauti siuntinių etiketes (jeigu jos nėra generuojamos sistemos viduje). Tai daroma per Siuntimas-->Gauti etiketes. Sėkmingai įvykdžius šį veiksmą, pristatymo būsena pasikeis į „Gautos etiketės“ ir dokumento prieduose bus matomos gautos etiketės.

image.png

  • Siuntimo paruošimas. Viršuje minėti trys veiksmai – siuntimo sukūrimas, siuntimo patvirtinimas ir etikečių gavimas gali būti atliekami vienu veiksmu. Tai daroma per Siuntimas--> Paruošti siuntą.

image.png

  • Siuntos pašalinimas. Esant poreikiui, siuntą iš vežėjo svetainės galima pašalinti. Tai daroma per Siuntimas-->Pašalinti siuntimą. Sėkmingai įvykdžius šį veiksmą, pristatymo būsena pasikeis į „Pateiktas“.

image.png

  • Informacinio el. laiško siuntimas. Esant poreikiui, galima informuoti pirkėją apie vykdomą pristatymą. Tai daroma per Siuntimas --> Siųsti el. laišką. Sėkmingai įvykdžius šį veiksmą pristatyme bus uždėtas požymis „El. laiškas išsiųstas“.

image.png

  • Archyvavimas. Įvykdžius siuntimą, pristatymo dokumentą galima suarchyvuoti. Tai daroma per Veiksmai-->Archyvuoti. Įvykdžius šį veiksmą, pristatymo dokumentas yra perkeliamas iš „Pristatymų sąrašo“ į „Pristatymų archyvas“.

image.png

Klaidų peržiūra

Įvykus pristatymo dokumento apdorojimo klaidai, ji bus rodoma „SLE žurnale“. Viršutiniame sąraše matoma bendra informacija, o pasirinkus konkretų įrašą – žemiau pateikiama detalesnė informacija. Paspaudus „Rodyti klaidą“, sistema parodys pilną klaidos tekstą. Jeigu pristatymo integracijos paslaugai uždėti požymiai „Saugoti užklausą žurnale“ ar „Saugoti atsakymą žurnale“, ši informacija bus saugoma puslapio papildomoje informacijoje.

image.png

Pritaikyta vartotojo rolė

Palengvinti ir pagreitinti darbui su Softera.Delivery produktu, yra sukurta speciali vartotojo rolė pavadinimu „Softera Delivery vadybininkas“. Vartotojas, pasirinkęs šią rolę, savo pradiniame lange matys nuorodas į pagrindinius produkto sąrašus, bei apibendrintą informaciją apie pristatymo dokumentus ir turės galimybę greitai juos peržiūrėti.

image.png