- 24 Apr 2024
- Print
- PDF
Pristatymo dokumentai
- Updated on 24 Apr 2024
- Print
- PDF
Softera.Delivery produkto pagrindinis dokumentas yra vadinamas „Pristatymu“. Šiuos dokumentus galima rasti sąraše „Pristatymų sąrašas“. Čia matomi pagrindinė informacija apie pristatymus.
Įėjus į dokumento vidų, matosi daugiau informacijos. Laukų reikšmės ir iš kur į juos užpildoma informacija paaiškinta žemiau.
Skiltyse „Bendra“ rodoma bendrinė pristatymo informacija.
Lauko pavadinimas | Lauko funkcionalumas |
---|---|
Nr. | Automatu priskiriamas pristatymo numeris pagal, naudojamai pristatymo integracijos paslaugai nurodytą numerių seriją lauke „Pristatymo dokumentų numeriai“ |
Būsena | Nurodo pristatymo būseną. Tik sukūrus būsena „Atviras“. Tolimesnė būsenos yra priskiriamos atlikus pristatymo apdorojimo veiksmus ir naudojantis automatinę būsenų atnaujinimo funkciją. Ji turi būti pridėti darbų eilėje ir vykdoma reguliariai. Funkcijos informacija: „Atnaujinti pristatymo statusą“ (71410575) |
Vežėjo kodas | Nurodo pasirinktą vežėją. Lauko reikšmė dokumente negali būti pakeista. Informacija užpildoma iš šaltinio dokumento. O į šį – iš pirkėjo kortelėje esančio analogiško lauko |
Vežėjo paslaugos kodas | Nurodo pasirinktą vežėjo paslaugą. Informacija užpildoma iš šaltinio dokumento lauko. O į šį – iš pirkėjo kortelėje esančio analogiško lauko |
Pristatymo integracijos kodas | Nurodo naudojamą pristatymo integracijos paslaugą. Lauko reikšmė dokumente negali būti pakeista. Informacija užpildoma iš vežėjų sąrašo lauko „Integracijos paslaugos kodas (Delivery)“ |
Bendras siuntinių skaičius | Nurodo pristatyme pridėtų siuntų kiekį |
Bendras svoris bruto, kg | Nurodo šaltinio eilučių bendrą bruto svorį. Informacija užpildoma pagal šaltinio dokumento eilutėse esančių „Vieneto bendrasis svoris“ ir „Kiekis“ reikšmes |
Valiutos kodas | Nurodo naudojamos valiutos kodą. Jei paliktas tuščias – naudojama vietinė valiuta. Lauko reikšmė dokumente negali būti pakeista. Informacija užpildoma iš šaltinio dokumento |
Pakuotės identifikacijos nr. | Nurodo siuntinio sekimui, vežėjo sistemoje, skirtus numerius. Jie gaunami patvirtinus siuntimą. Jei yra daugiau negu vienas siuntinys, numeriai rašomi per kablelį |
Paėmimo būdo kodas | Nurodo pasirinktą paėmimo būdą. Informacija užpildoma iš „Pristatymų šablonų“ pagal siuntimo vietos kodą ir naudojamą integracijos paslaugą |
Pristatymo būdo kodas | Nurodo pasirinktą atidavimo būdą. Informacija užpildoma iš „Pristatymų šablonų“ pagal nurodytą vežėjo paslaugos kodą ir naudojamą integracijos paslaugą. |
Išorinis nr. | Nurodo pristatymo numerį vežėjo sistemoje. |
Skiltyse „Šaltinių eilutės“ rodoma informacija apie prekes iš šaltinio dokumentų t.y. informacija apie siunčiamas prekes. Visi laukai, apart „Išorinis prekės nr.“ ir „Eilutės suma“ negali būti keičiami.
Lauko pavadinimas | Lauko funkcionalumas |
---|---|
Išorinis prekės nr. | Nurodo kaip prekė bus identifikuojama vežėjo sistemoje. Kokia informacija čia pildoma priklauso nuo pasirinkimo „Išorinio prekės numerio tipas“. O prekės informacijos siuntimas, yra valdomas požymiu „Siųsti produktus“ |
Eilutės suma | Nurodo šaltinio eilutės sumą. Šios sumos siuntimas į vežėjo sistemą priklauso nuo požymio „Siųsti kainas“ reikšmės |
Skiltyse „Siuntinių eilutės“ rodoma priskirtų siuntinių informacija. Norint pateikti pristatymą, turi būti priskirta bent vienas siuntinys.
Lauko pavadinimas | Lauko funkcionalumas |
---|---|
Siuntinio kodas | Nurodo pasirinkto siuntinio kodą |
Aprašas | Užsipildo pagal pasirinktą siuntinį, bet gali būti keičiamas vartotojo |
Ilgis, Plotis, Aukštis, Tūris | Informacija užsipildo pagal pasirinktą siuntinį ir vartotojo negali būti keičiama |
Yra etiketė | Nurodo ar siuntinys turi etiketę. Požymis naudojamas kai siuntiniams naudojamos vidinės BC etiketės ir yra susijęs su požmyiu „Naudoti BC etiketes (Delivery)“. |
Svoris, kg | Užsipildo pagal pasirinktą siuntinį. Jeigu požymis „Privalomas eilučių svoris“ yra pasirinktas, sistema reikalaus, jog siuntiniui būtų iš anksto užpildyta ši informacija ir jos nebus galima keisti. Jeigu požymis nepasirinktas – vartotojas galės įrašytis svorį ranka. |
Skiltyse „Paslaugos“ rodoma priskirtų paslaugų informacija.
Lauko pavadinimas | Lauko funkcionalumas |
---|---|
Paslaugos kodas | Nurodo pasirinktą paslaugą |
Suma | Nurodo pasirinktos paslaugos sumą |
Valiutos kodas | Nurodo paslaugos kainos valiutos kodą. Jei paliktas tuščias – naudojama vietinė valiuta |
Skiltyse „Pirkėjas“ rodoma pirkėjo informacija.
Lauko pavadinimas | Lauko funkcionalumas |
---|---|
Pavadinimas, Pavadinimas 2, Adresas, Adresas 2, Miestas, Pašto kodas, Šalies/regiono kodas, Apskritis | Nurodo gavėjo informaciją. Ši užpildoma pagal šaltinio dokumentą nurodytą gavėjo informaciją |
Tel. nr., El. paštas, Kontaktas | Nurodo pirkėjo kontaktus. Ši informacija užpildoma iš šaltinio dokumento pirkėjo kontaktų |
Pranešti | Nurodo ar pirkėją reikia informuoti apie pristatymą. Šio požymio numatytoji reikšmė priklauso nuo „Pranešti visiems pirkėjams“ reikšmės. Pranešimo pirkėjui išvaizdą galima koreguoti keičiant priskirtą maketą (naudojama ataskaita 71410577) |
El. laiškas išsiųstas | Nurodo ar pirkėjui išsiųstas informacinis laiškas apie pristatymą |
Nuoroda į dokumentą | Laukas skirtas papildomai informacijai pažymėti |
Skiltyse „Siuntėjas“ rodoma siuntėjo informacija. Visa informacija į šią skiltį yra užpildoma iš šaltinio dokumente nurodytos vietos kortelės skilties „Adresas ir kontaktinis asmuo“.
Skiltyje „Priedai“ rodomuose dokumentuose yra saugomos iš vežėjo sistemos gautos etiketės ir vidinės sugeneruotos etiketės. Jas, iš šio sąrašo, galima peržiūrėti, atsispausdinti.
Pristatymų kūrimas ir peržiūra
Pristatymo dokumentus galima kurti iš kelių dokumentų: pardavimo užsakymo, sandėlio važtaraščio ir atsargų paėmimo. Kūrimo funkcija visuose trijuose šaltinio dokumentuose yra toje pačioje vietoje Veiksmai-->Sukurti pristatymą.
Iniciavus pristatymo kūrimą, sistema patikrina ar dokumente užpildyti reikalingi duomenys ir pagal pasirinktus nustatymus sukuria pristatymo dokumentą ar dokumentus, arba parodo klaidą.
Pristatymų kūrimo metu, šaltinių eilutės gali būti sugrupuotos ir sukurti keli pristatymo dokumentai. Šis grupavimas vyksta pagal vežėjo, pirkėjo ir siuntėjo informaciją. Papildomai, naudojant nustatymus, galima parinkti jog kontaktinė informacija nebūtų naudojama grupavime.
Sukurtus pristatymo dokumentus galima peržiūrėti iš šaltinių dokumentų per Susiję--> Pristatymas-->Rodyti pristatymo dokumentus.
Darbas su pristatymo dokumentais
Sukūrus pristatymo dokumentą, jį reikia perduoti į vežėjo sistemą. Tam gali būti naudojamos kelios funkcijos. Visos jos, kartu su kitomis, pateiktos žemiau. Jų eilės tvarka yra pateikta pagal pristatymo dokumento apdorojimo procesą.
- Pateikimas. Sukūrus pristatymą ir jame užpildžius, papildžius, pakeitus reikiamą informaciją, jį reikia pateikti. Tai daroma per Pateikti-->Pateikti. Esant poreikiui, užsakymą galima atidaryti per Pateikti-->Atidaryti, atlikti reikiamus pakeitimus ir vėl pateikti. Dokumentą galima atidaryti tik kol su juo neatlikti tolimesni apdorojimo veiksmai.
- Siuntimo sukūrimas. Pateiktus pristatymą, reikia sukurti jo atitikmenį vežėjų svetainėje. Tai daroma per Siuntimas-->Sukurti siuntimą. Kūrimui įvykus sėkmingai, pristatymo būsena pasikeis į „Siuntimas sukurtas“ ir bus užpildytas „Išorinis nr.“ laukas.
- Siuntimo patvirtinimas. Po siuntimo sukūrimo, jį reikia patvirtinti vežėjo svetainėje. Tai daroma per Siuntimas-->Patvirtinti siuntimą. Sėkmingai įvykdžius patvirtinimą, pristatymo būsena pasikeis į „Patvirtinta“ ir bus užpildytas „Pakuotės identifik. Nr.“ laukas.
- Etikečių gavimas. Po siuntimo patvirtinimo, reikia gauti siuntinių etiketes (jeigu jos nėra generuojamos sistemos viduje). Tai daroma per Siuntimas-->Gauti etiketes. Sėkmingai įvykdžius šį veiksmą, pristatymo būsena pasikeis į „Gautos etiketės“ ir dokumento prieduose bus matomos gautos etiketės.
- Siuntimo paruošimas. Viršuje minėti trys veiksmai – siuntimo sukūrimas, siuntimo patvirtinimas ir etikečių gavimas gali būti atliekami vienu veiksmu. Tai daroma per Siuntimas--> Paruošti siuntą.
- Siuntos pašalinimas. Esant poreikiui, siuntą iš vežėjo svetainės galima pašalinti. Tai daroma per Siuntimas-->Pašalinti siuntimą. Sėkmingai įvykdžius šį veiksmą, pristatymo būsena pasikeis į „Pateiktas“.
- Informacinio el. laiško siuntimas. Esant poreikiui, galima informuoti pirkėją apie vykdomą pristatymą. Tai daroma per Siuntimas --> Siųsti el. laišką. Sėkmingai įvykdžius šį veiksmą pristatyme bus uždėtas požymis „El. laiškas išsiųstas“.
- Archyvavimas. Įvykdžius siuntimą, pristatymo dokumentą galima suarchyvuoti. Tai daroma per Veiksmai-->Archyvuoti. Įvykdžius šį veiksmą, pristatymo dokumentas yra perkeliamas iš „Pristatymų sąrašo“ į „Pristatymų archyvas“.
Klaidų peržiūra
Įvykus pristatymo dokumento apdorojimo klaidai, ji bus rodoma „SLE žurnale“. Viršutiniame sąraše matoma bendra informacija, o pasirinkus konkretų įrašą – žemiau pateikiama detalesnė informacija. Paspaudus „Rodyti klaidą“, sistema parodys pilną klaidos tekstą. Jeigu pristatymo integracijos paslaugai uždėti požymiai „Saugoti užklausą žurnale“ ar „Saugoti atsakymą žurnale“, ši informacija bus saugoma puslapio papildomoje informacijoje.
Pritaikyta vartotojo rolė
Palengvinti ir pagreitinti darbui su Softera.Delivery produktu, yra sukurta speciali vartotojo rolė pavadinimu „Softera Delivery vadybininkas“. Vartotojas, pasirinkęs šią rolę, savo pradiniame lange matys nuorodas į pagrindinius produkto sąrašus, bei apibendrintą informaciją apie pristatymo dokumentus ir turės galimybę greitai juos peržiūrėti.