Darbų eilės ir jų valdymas

Prev Next

Darbų eilės skirtos vykdyti tam tikras užduotis numatytu periodiškumu.
Užduočių vykdymui panaudojmos ataskaitos ir kodiniai.
Užduotys gali būti nustatytos vykdymui pasikartojančiu grafiku arba atliekant rankinį paleidimą.

Daugiau informacijos anglų kalba apie darbų eiles galite rasti čia.


Darbų eilės įrašo kūrimas

Sukurti naują darbų eilės įrašą bei peržiūrėti jau esamus įrašus galite paieškoje įrašę Darbų eilės įrašai.
image.png

Atsidariusiame lange galite matyti sukurtus darbų eilės įrašus bei pagrindinius jų nustatymus.
image.png

Norint sukurti naują darbų eilės įrašą reikia pasirinkti +Naujas.
image.png

Atsidariusiame lange reikia pasirinkti:
image.png

Lauko pavadinimas Paaiškinimas
Objekto tipas vykdymui Nurodo objekto, ataskaitos ar kodinio tipą, kurį reikia vykdyti darbo eilėje įrašui. Kai nurodysite tipą, tada lauke objekto ID pasirinkite to tipo objekto ID.
Objekto ID vykdymui Nurodo objekto, kurį reikia vykdyti šiai užduočiai, ID. Galite pasirinkti ID, kurio objekto tipas nurodytas lauke objekto tipas.
Darbų eilės kategorijso kodas Nurodo darbo eilės kategorijos, kuriai priklauso darbų eilės įrašas, kodą. Galima sukurti kategorijas, pagal kurias bus nustatomas darbų eilės vydkymo prioritetas, jeigu numatyta vykdyti vienu metu.
Maksimalus bandymų vykdyti skaičius Nurodo, kiek kartų darbų eilė turi būti pakartotinai paleista esant klaidai. Pvz. importuojami valiutos kursai iš LB ir laikinai LB servisas yra nepasiekiamas.
Pakartotinio vykdymo delsa (sek.) Nurodo, kiek sekundžių laukti prieš iš naujo vykdant šią darbų eilės užduotį trikties atveju.
Anksčiausia pradžios data/laikas Nurodoma anksčiausia data ir laikas, kada reikia pradėti vykdyti darbų eilės įrašą. Datos ir laiko formatas turi būti mėnuo/diena/metai valanda:minutė, AM/PM. Pvz. 3/10/2021 12:00 AM.
Galiojimo pabaigos data/laikas Nurodoma darbų eilės įrašo galiojimo data. Datos ir laiko formatas turi būti mėnuo/diena/metai valanda:minutė, AM/PM. Pavyzdžiui, 3/10/2021 12:00 AM.
Darbo skirtasis laikas Nurodo, kiek ilgiausiai gali būti vykdomas darbų eilės įrašas. Šis nustatymas aktualus On-Premise BC aplinkoms, kai taikomas Server Time-Out.

Jei objekto tipas vykdymui pasirinktas Ataskaita, galima užpildyti ataskaitos parametrų srities nustatymus:

image.png

Lauko pavadinimas Paaiškinimas
Ataskaitos užklausos lapo parinktys Nurodo, ar parinktys ataskaitos užklausos puslapyje nustatytos kaip suplanuotos ataskaitos užduotis. Jei žymės langelis pažymėtas, suplanuotai ataskaitai nustatytos parinktys. Atsidaro pasirinkimų langas, kuriame galima nurodyti formuojamos ataskaitos parinktis: image.png Pvz. naikinami įvykdyti pirkimo užsakymai iš vieno tiekėjo.
Ataskaitos išvesties tipas Nurodo suplanuotos ataskaitos išvestį. Jei nereikia spausdinti ataskaitos, o darbų eilė vykdoma neformuojant užbaigimo ataskaitos, pasirenkama None (Processing only).

Ne visos ataskaitos yra pritaikytos None (Processing only) ataskaitos išvesties tipui, todėl paleidus darbų eilę reikia stebėti ar negavote klaidos ir darbų eilės įrašas sėkmingai įvykdytas.

Jei užduotis turi būti vykdoma periodiškai, pasirenkama, kad tai periodinis darbas ir nurodomos dienos, kuriomis jis turi būti atliekamas. Arba nurodoma sekančio vykdymo datos formulė.

image.png

Taip pat pasikartojimo skiltyje nurodoma:

  • Pradžios ir pabaigos laikai - nurodo kada darbas turi prasidėti ir iki kada pasibaigti (Pabaigos laikas nėra privalomas).
  • Neveikos skirtojo laiko laikotarpis - Nurodo, kiek minučių praeina, kol automatiškai iš naujo paleidžiamas pasikartojantis darbas, kurio būsena yra Sulaikyta be aktyvumo skirtojo laiko pabaigos. Reikšmė negali būti mažesnė nei penkios minutės.

Atlikus visus nustatymus, darbą galima paleisti arba pakeisti būseną į paruoštas, jei tai periodinis darbas.

image.png

Norint periodinį darbą laikinai sustabdyti reikia spausti Nustatyti kaip sulaikytą.
image.png

Jei gavote klaidą, klaidos pranešimą galima peržiūrėti paspaudus Rodyti klaidą.
image.png


Dažniausiai naudojami darbų eilės įrašai

Dažniausiai naudojami darbų eilės įrašai skirti šiems procesams:

  • Valiutų kursų importas (kaip šią darbų eilę sukurti ir paleisti, galite rasti instrukcijoje)
  • Automatinis suderinimo aktų išrašymas ir siuntimas (kaip šią darbų eilę sukurti ir paleisti, galite rasti instrukcijoje)
  • Automatinis priminimo pažymų kūrimas, išrašymas ir siuntimas (kaip šią darbų eilę sukurti ir paleisti, galite rasti instrukcijoje)

Taip pat naudojantis darbų eilės įrašais galima periodiškai:

  • Naikinti pirkimo užsakymus, kuriems išrašyta pirkimo SF
  • Naikinti pasibaigusius pardavimo pasiūlymus
  • Naikinti pardavimo užsakymus, kuriems išrašyta pardavimo SF.

Žemiau pateikiame pavyzdinius nustatymus darbų eilės įrašo nustatymams:

Naikinti pirkimo užsakymus, kuriems išrašyta pirkimo SF
image.png

Naikinti pasibaigusius pardavimo pasiūlymus
image.png

Naikinti pardavimo užsakymus, kuriems išrašyta pardavimo SF
image.png

Visose darbų eilėse, kur objekto tipas vykdymui nustatytas ataskaita, galima pasirinkti papildomas ataskaitos užklausos lapo pasirinktis.


Darbų eilių priežiūra ir administravimas

Kad darbų eilių veikimą būtų lengviau sekti, siūlome savo įmonės viduje paskirti atsakingą asmenį už darbų eilių kūrimą bei priežiūrą. Tačiau reikia nepamiršti, kad jis turi atitikti tam tikrus reikalavimus:

  • Asmuo turi turėti BC licenciją (ne Team member, nes darbų eilė paveldi jo teises ir gali tinkamai neveikti).
  • Jam turi būti suteiktos SUPER teisės.

Darbų eilių būsenų stebėjimui galima pasitelkti kelis įrankius:

  • Stebėti būsenas iš darbų eilių sąrašo. Tačiau tai nėra patogu, jei turite daugiau darbų eilių.

  • Naudotis Mano UNI rolės centre esančiu rodiniu, kuriame vartotojas matys jo paleistų darbų eilių būsenas.
    image.png

  • Tai pat yra galimybė naudojantis Power Automate sukurti papildomą plėtinį, kuris elektroniniu paštu informuotų nurodytus darbuotojus apie sustojusias darbų eiles. Šis sprendimas optimaliausias, jei darbų eiles kuria ne vienas asmuo arba jei darbų eiles administruojantis asmuo atostogauja ar neturi galimybės prisijungti prie sistemos.