Užregistravus sąskaitą, ji automatiškai išsiunčiama pirkėjui.
Kaip patikrinti išsiųstus pardavimo dokumentus
Paieškoje suvedus ir pasirinkus Užregistruotos pardavimo SF, atsidarys sąrašas dokumentų, prie kurių yra laukai Siųsti SF el.paštu ir SF el.laiško būsena.
Siųsti SF el.paštu – reikšmė užpildoma pagal neregistruoto dokumento informaciją. Jeigu sąskaita prieš registravimą nebuvo pažymėta Siųsti SF el.paštu, po dokumento registravimo vis tiek bus galima išsiųsti Spausdinti/Siųsti ->Kurti siuntimą outbox.
SF el.laiško būsena – nurodo ar laiškas buvo išsiųstas, ar neišsiųstas.
Paspaudus ant reikšmės esančios stulpelyje SF el.laiško būsena atsidarys dokumentų siuntimo dėžutė. Dokumentų siuntimo dėžutėje matomas paskutinis laiško siuntimas.
Paspaudus mygtuką Spausdinti/Siųsti -> Išsiųsti el. laiškai matysite visus išsiųstus laiškus:
Siuntimo klaidų peržiūra
Jeigu užregistruotų SF sąraše būsena yra Neišsiųsta, tada siuntimo klaidą galima pasitikrini per SLE žurnalus.
Paieškos lauke suvedus ir pasirinkus SLE žurnalas, atsidarys įrašų ir operacijų sąrašas:
Pirmoje lentelėje pasirinkus norimą įrašą, antra lentelė parodys visas operacijas atliktas siuntimo metu. Kai siuntime įvyksta klaida, įrašo tipas yra Sisteminė klaida, tokiu atveju antroje, operacijų lentelėje, matysis kuriame etape įvyko klaida, o jos detalizaciją galima peržiūrėti paspaudus Tvarkyti -> Rodyti klaidą:
- Jei el.paštas, kuriuo pirkėjui buvo išsiųsta SF, negaliojantis, vartotojas gaus el. laišką į savo pašto dėžutę.
- Jeigu pirkėjo kortelėje nerastas el. paštas, tada SF el.laiško būsena bus Neišsiųsta.
Pakartotinis el.laiškų siuntimas
Pakartotinai išsiųsti SF galima tiesiai iš užregistruotų pardavimo SF sąrašo, arba atsidarius užregistruotą pardavimo SF. Tai atliekama spaudžiant Spausdinti/Siųsti ->Kurti siuntimą outbox:
Rekomenduojama siuntimą atlikti iš Užregistruotos pardavimo SF, taip išlaikomas ryšys su registruotu dokumentų.
Norint išsiųsti kelias užregistruotas pardavimo SF vienu metu pasižymime norimas SF ir spaudžiame Spausdinti/Siųsti > Siųsti el.paštu (kelis).
Tuomet atsidaro užklausos langas, kuriame būna uždėtas nustatymas Naudoti dokumento filtrus. Nustatymas būtinas, jeigu norime išsiųsti tik pasirinktas sąskaitas. Jeigu nustatymą nuimsime, bus siunčiami visi dokumentai.
Jeigu nenorime matyti šio užklausos lango prieš siunčiant sužymėtas Pardavimo SF, El. laiškų nustatymai (SLE) lange reikalinga pažymėti nustatymą Paslėpti Siųsti el. paštu (kelis) užklausos langą
Sekantis būdas galimas, bet nerekomenduojamas. Atlikus persiuntimą iš formos Sent Emails nebus išsaugotas ryšys prie Užregistruotos pardavimo SF.
Pakartotinai išsiųsti galima spaudžiant Procesas > Išsiųsti el.laiškai ir atsidariusiame išsiųstų laiškų sąraše, pasirinkus laiško, kurį pakartotinai norime siųsti variantą, spaudžiame Resend arba Edit and Send: