Pasiruošimas diegimui
  • 19 Apr 2024
  • PDF

Pasiruošimas diegimui

  • PDF

Article Summary

VEIKSMAI IKI SOFTERA.ASPA POS INTEGRATION DIEGIMO

VeiksmasPaaiškinimasAtsakingas
Brūkšninių kodų patikrinimasBusiness Central sistemoje, lentelėje Prekių kryžminės nuorodos arba Prekių nuorodos patikrinti prekių/paslaugų brūkšninius kodus. Brūkšniniai kodai gali būti sudaryti iš skaičių, raidžių ar simbolių, jų reikšmės turi būti unikalios.Klientas
Įspėjimas

Prekės/paslaugos, neturinčios brūkšninių kodų bei pardavimo matavimo vienetų, į kasos programą neimportuojamos

Prekių/paslaugų kainų patikrinimasĮ kasos programą importuojamos kasos pirkėjui arba kasos pirkėjo kainų grupei taikomos prekių/paslaugų kainos su PVM. Kainoraštyje nurodytos visiems pirkėjams taikomos kainos be PVM gali būti problema, jei naudojamos ir pirkėjų kainos grupės, kurioms taikomos kainos su PVM – į kasos programą paduodama mažiausia randama kaina, todėl šiuo atveju gali būti atiduodama visiems pirkėjams taikoma kaina, į kurią neįskaičiuotas PVM.Klientas
Susipažinimas su funkcionalumuKlientas turi susipažinti su Softera.ASPA POS vartotojo instrukcija, 9oPoint vartotojo instrukcijomis bei funkcionalumu.Klientas
9oPoint kasos programos instaliavimasSuinstaliavus kasos programą, ASPA konsultantas atlieka 9oPoint kasos programos nustatymus.ASPA
TestavimasUž papildomą mokestį (tartis su ASPA atstovais) galimas demo kasos programos instaliavimas kasos programos ar integracijos su BC testavimo tikslais. Jei Klientas pageidauja iki darbo pradžios su kasa patestuoti integraciją su BC, Softera.ASPA POS modulio veikimą, reikia atlikti nustatymus BC sistemoje.ASPA/Softera
Proceso išskirtinumo aptarimasEsant proceso, kainodaros ar naudojamų funkcionalumų ypatumams, juos reikia aptarti su Diegėju.Klientas/Softera

DARBO PRADŽIA SU 9oPOINT KASOS PROGRAMA

VeiksmasPaaiškinimasAtsakingas
Global admin teisių priskyrimasDiegėjas Kliento nurodytiems vartotojams priskiria globalaus administratoriaus teises (SaaS).Softera
Kasos aparato fiskalizavimasASPA atstovai fiskalizuoja kasos aparatą.ASPA
Kasos aparato Nr. pateikimasKlientas Diegėjui pateikia kasos aparato Nr. Jis būtinas nustatymams BC sistemoje atlikti.Klientas/ASPA
Nustatymų BC atlikimasBusiness Central sistemoje atliekami nustatymai, suformuojamas į kasos programą siunčiamų prekių/paslaugų sąrašas. Dėl tam tikrų BC nustatymų reikalinga papildoma informacija iš Kliento.Softera/Klientas
API adreso pateikimasIntegracijai tarp BC ir kasos programos vykti, Diegėjas Klientui pateikia API adresą įkopijavimui į 9oPoint kasos programą.Softera
Sąsajos su BC atlikimasKlientas suteikia leidimą išorinei sistemai pasiekti BC bei suveda iš Diegėjo gautą API adresą į 9oPoint kasos programą.Klientas
Duomenų į 9oPoint eksportasĮ kasos programą iš BC sistemos suimportuojamas prekių/paslaugų sąrašas.Klientas/ASPA
Darbas su kasos programaKlientas dirba su kasos programa.Klientas
Mokymai, konsultacijosEsant poreikiui, Klientas kreipiasi, o Diegėjas praveda mokymus, konsultuoja apie produkto funkcionalumą.Klientas/Softera
BC darbų eilių aktyvavimasKlientas BC sistemoje aktyvuoja darbų eiles - atnaujinančią prekių sąrašą, kuriančią pardavimo SF ir mokėjimo įrašus pasirinktu periodiškumu. Darbų eiles rekomenduojama įjungti, išbandžius funkcionalumą bei įrašų kūrimosi teisingumą (po kelių dienų darbo su kasos programa).Klientas

What's Next